شرکت بهمن تجهیز اسپادانا به عنوان یکی از شرکتهای فنی - بازرگانی در زمینه های هیدرولیک و پنوماتیک ، برق صنعتی ، اتوماسیون و ابزار دقیق فعالیت دارد، که فعالیتهای این شرکت به سه بخش تقسیم بندی میگردد:

1- هیدرولیک و پنوماتیک : شامل انواع والو ، پمپ ، سیلندر ، فیلتر ، آکومولاتور ، فیلتر ، هیدروموتور و.........

2- برق و اتوماسیون : شامل انواع کارت پی ال سی ، درایوها ، الکتروموتورهای مستقیم و متناوب ، فیوز ، کابل ، مقره و ........

3- ابزار دقیق : شامل انواع آنالیزر ، فلومتر ، ترانسمیتر ، دتکتور ، ترموکوپل ، غلاف سزامیکی ، ترمومتر ، مولتی متر و ........

لذا فعالیت در زمینه های فوق با توجه به گستردگی محصولات نیازمند دانش فنی بالایی بوده که خوشبختانه مدیریت شرکت با سابقه ای بیش از دو دهه و پرسنل مجرب این توانایی را دارا میباشند و همچنین با توجه به تنوع مشتریان (نفت ، گاز ، پتروشیمی ، آهن ، فولاد ، سیمان ، کاشی ، سرامیک و .....) تامین نیازهای آنان مستلزم داشتن بخش بازرگانی قوی بوده که با توجه به امکانات شرکت در داخل و دفاتر همکار در کشورهای مختلف (آلمان و امارات )تهیه و تامین قطعات بخوبی میسر میباشد. 

از طرفی با توجه به اینکه مشتری مداری یکی از اهداف اساسی این شرکت میباشد ، لذا مدیریت شرکت تلاش می نماید که محصولات خود را از سازندگان معتبر جهانی  تهیه نماید و در این راستا جهت استفاده از  توان بالقوه سایر سازندگان و خارج ساختن بازار  از انحصار برندهای خاص اقدام به شناسایی سازندگان داخلی و خارجی نموده تا بازاری  رقابتی ایجاد  و  مشتریان محصولات با کیفیت را با قیمت کمتری خریداری نمایند.

بمنظور آشنایی با اهداف  شرکت تعدادی از آنها به اختصار در ذیل ارائه میگردد:

1- مشتری مداری
2- کار آفرینی
3
- توسعه و به روزسازی صنایع کشور بر اساس تکنولوژیهای جدید
4- شناسایی سازندگان معتبر داخلی و خارجی
5- آموزش مستمر پرسنل
6-  افزایش سهم بازار


که با توجه به سوابق کاری شرکت ، آمادگی ارائه خدمات در زمینه های زیر می باشیم:


1- تهیه و تامین قطعات و تجهیزات صنعتی بر اساس نیاز مشتریان از کلیه نقاط دنیا
2- ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه جایگزینی قطعات و تجهیزات
3-تحویل کالا در کوتاهترین زمان ممکن
4- تهیه و تامین تجهیزات ساخت کشورهای شوروی سابق

لذا این شرکت با افتخار آمادکی ارائه خدمات فنی و بازرگانی به صنایع کشور را دارد تا به یکی از اهداف اصلی خود که افزایش تولید ملی و بهره وری  میباشد نائل گردد.

 

Scroll to Top